سوسوی دل

خرید بک لینک
یه مقداری خستم و شاید این نوشته ایرادات زیاد داشته باشه :یک ماجرایی این یکی دو روز اتفاق افتاد برام که یکی از تلنگر های نسبتا بزرگخدا بود ...برادر خانومم اومد گفت ماشینو لازم دارم برم تا شهرستان . منم بهش دادم . گاهییک حس سوء ظن در من ایجاد میشه نسبت به ایشون ... خیال می کنم که خیلی هم لازمنداره ولی چون می دونه که اگه ازم بخواد منم بهش می دم میاد و ا سوسوی دل...ادامه مطلب

ما را در سایت سوسوی دل دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: يکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت: 19:29

خداوند انگار قصد داره که پازل نقاط ضعف منو کامل کنه تا با اشراف کامل به اشکالاتم تصمیمو توی این شب ها بگیرم ...شب قدر طی ماجرایی حالتی در من ایجاد شد که باز به نقطه ضعف دیگه خودم پی بردم .یک خبر غلط در مورد کسی به من رسید و یک حس عصبانیت در مورد اون شخص در من ایجاد کرد ...سعی کردم جلو خودمو بیگرم . اما باز عوامل دیگه ای بهش اضافه شدن و عصبانیت منو بیشتر سوسوی دل...ادامه مطلب

ما را در سایت سوسوی دل دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: يکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت: 19:29

نشسته بودم خونه پدرم . داشتم کامنت ها رو بررسی می کردم و به وبلاگ ها سری میزدم . درهمین حال بودم که پدرم اومد نشست و تلویزیون رو روشن کرد . من یک گوشهخونه نشسته بودم که تلویزیون دیده نمی شد اما از صداش فهمیدم که کارتون پهلوانانه! پدر عزیزم رفته بود چند قسمتشو دانلود کرده بود ، گذاشته بود که تماشا کنه :|منم نتونستم جلوی خودمو بگیرم ، دستمو به سمت بالشت سوسوی دل...ادامه مطلب

ما را در سایت سوسوی دل دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: يکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت: 19:29

حالم حال گریه بود ، اما نمی دونم چرا نمیومد ... گلومو فشار می داد ، اما نمیومد ... احساس می کنم دیروز یه عواملی دست به دست هم دادن که من بشکنم ،ظرفیتم تکمیل شده بود ، شاید این عوامل کوچک بوده باشن اما وقتی روی هم تلنباربشن ظرف آدم پر میشه ... وقتی ظرفت پر می شه کوچکترین بهانه ای کافیه تا عصبانی بشی !!سینم تحت فشار بود ، به حرم که رسیدم نتونستم منتظر و سوسوی دل...ادامه مطلب

ما را در سایت سوسوی دل دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: يکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت: 19:29

این روزها توی یک حالت حیرت هستم ، یک انتخاب بزرگ پیش رو دارم و هرچی باافراد مختلف مشورت می کنم و هر چی فکر می کنم به نتیجه خاصی نمی رسم ، همیشه وقتیمشورت هام رو می کنم کارم به استخاره می رسه و چند باری شده که با استخاره بهنتیجه های خوبی رسیدم .حرم امام رضا (ع) استخاره کردم . صفحه ای که اومد خوندم ولی چیزی به نظرمنرسید . بی خیال شدم و راه افتادم به سوسوی دل...ادامه مطلب

ما را در سایت سوسوی دل دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: يکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت: 19:29

صفحه بندی